RETUR
Angreretten er 14 dager fra du har mottatt pakken.
Før du returnerer
Kontakt oss på support@produktbutikken.no med info om at du ønsker å benytte deg av angreretten. Pakk så inn varene, og send dem i samme stand som du mottok dem. Varene må være uskadet, ubrukt og med eventuelle forseglinger intakt. Vi ber om at returetikett ikke festes på varens originalemballasje. Det er viktig at du legger ved utfylt angrerettskjema i pakken.
Angrerettskjema finner du som vedlegg til din ordrebekreftelse.
Returadresse
Vi ber deg bruke Posten til forsendelse, vår returadresse er:
Hansen Produkt & IT
Litland 87
5282 Lonevåg
Du betaler selv returportoen når du benytter deg av returretten.
Tilbakebetaling
Når du sender returen, kan det ta inntil 14 dager før vi har mottatt og behandlet returen. Du får en e-post fra oss som bekreftelse når vi har behandlet din retur, og vi tilbakebetaler deg til betalingsmåten du benyttet opprinnelig. Det kan ta 2-5 virkedager før du ser pengene på konto.
Uavhentet pakke
Dersom du velger å ikke hente ut pakken din eller nekter å motta den, er ikke dette ensbetydende med å benytte seg av angreretten. Pakker går automatisk i retur til oss etter 14 dager, og vi belaster deg et administrasjonsgebyr på minimum 249 kr per kolli for uavhentede pakker. Ved tunge forsendelser forbeholder vi oss retten til å fakturere deg de faktiske kostnadene vi blir belastet fra Bring/Posten.
Feil / utilstrekkelig adresse
Dersom kunden har oppgitt feil/utilstrekkelig adresse, har flyttet, eller det er andre kunde feil som gjør at Posten ikke kan levere pakken, og pakken blir sendt i retur til oss, vil du bli belastet for fraktkostnadene. skal pakken sendes tilbake igjen til kunden må kunden betale for ny frakt. Er det Produktbutikken.no som har gjort en feil, så betaler vi frakten. I slike tilfeller betaler vi tilbake varens verdi, men ved retur av ordre grunnet feil/utilstrekkelig adresse, så beholder vi innbetalt frakt. I enkelte tilfeller vil vi også kreve et administrasjonsgebyr!
REKLAMASJON
Dersom du oppdager feil eller mangler ved produktet eller forsendelsen er skadet under transport, så er det fint om du tar kontakt med oss. Send gjerne en e-post til vår kundeservice på support@produktbutikken.no med ordrenummer, utfyllende beskrivelse av feilen, og gjerne en kort film eller bilder som får frem feilen.
Reklamasjonsretten dekker ikke normal slitasje, elde, uhell ved bruk eller bruksfeil.